Hej,
Min familj och jag har nyligen köpt en villa på 107 kvm (1,5 plan) med 60 kvm biarea källare från 1936. Ett fantastiskt hus som vi nu planerar att bygga ut.
Våra behov är att få till ytterligare ett sovrum på ovanvåningen samt att bygga ut nuvarande toalett på ovanvåningen till ett större badrum. På entreplan önskar vi bygga ut så att vi för en större matsal/sällskapsyta i anslutning till köket.
Vi söker därför efter någon som kan hjälpa oss med att omsätta våra behov till ideer och ritningar. Har ni någon som ni rekommendera hade det varit toppen!
/Johanna