2 742 läst ·
37 svar
3k läst
37 svar
Julmusik med stämning
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
https://open.spotify.com/track/5FaSqONiGaXC0LwQRSYgJq?si=gMgH09CMTuODn5HiRalY6Q&utm_source=copy-link Känner mig lite barbarisk idag.
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
”Plötsligt står jag med rumpan bar, någon sätter eld på gamle tomtefar. Han skriker GOD JUL GOD JUL!!”M Myckling skrev:
En av mina julfavoriter också. Videon är underbar.
Redigerat:
