P
volvo bm - YouTube

Detta är vinter och julmusik det..
alltid på när jag plogar snö:D
bm ska det va.. :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vem? :thinking:Du får nog utveckla. ;) Jag? @13th Marine ? Adolphson och Falk? Freddy?

All of the above? :crysmile:
All above! :D
 
  • Wow
Alfredo
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
All above! :D
ha mitt inlägg är bäst:crysmile::crysmile:
 
13th Marine 13th Marine skrev:
[länk] Känner mig lite barbarisk idag.
Gillar iof Sabaton, MEN på julen ska det var klassisk mysig julmusik. Inge Carola, inge arvingarna. Inge hårdrock eller buskis.
 
P
Bison 470 i snön - YouTube

Denna har man ju druckit julöl till ;)
 
  • Haha
MetteKson
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
All above! :D
Hur gick det egentligen till när du blev utsparkad från Sweclockers? :thinking:;):crysmile::rofl::p
 
  • Haha
13th Marine
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vad är era favoritalbums för ultimata julstämningen?

Mina favoriter

[länk]

[länk]

[länk]

[länk]

[länk]
Ska lyssna på dina länkar om jag hamnar hemma i soffan nån dag. Musik avnjuts med kvalité, nått som firmabilens musikspelare saknar.
 
  • Älska
AndersMalmgren
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur gick det egentligen till när du blev utsparkad från Sweclockers? :thinking:;):crysmile::rofl::p
Det får du fråga i rätt tråd!
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det får du fråga i rätt tråd!
Som är? Tyckte det var rätt OT i feedbacktråden...
 
Alfredo Alfredo skrev:
Som är? Tyckte det var rätt OT i feedbacktråden...
Och du tycker det är on topic i en tråd om stämningsfull julmusik?
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Och du tycker det är on topic i en tråd om stämningsfull julmusik?
Japp, när TS sätter ribban med enordiga inlägg med glåpord så passar det mesta därefter! ;)
 
  • Haha
13th Marine
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Svårt trött på det mesta av julmusik men en låt som får mig att le i mjugg är Anders F Rönnbloms "Det är inte snön som faller". Härligt dystopisk julstämning.
”Plötsligt står jag med rumpan bar, någon sätter eld på gamle tomtefar. Han skriker GOD JUL GOD JUL!!”

En av mina julfavoriter också. Videon är underbar. :)

 
Redigerat:
  • Gilla
Vdklyven och 1 till
  • Laddar…
"Jag jagas av arga, beväpnade pingviner" Snacka om poesi! :D
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Den här tråden dog ut lite väl snabbt trots att @AndersMalmgren brukar vara en flitig postare. Personligen tror jag Dorsin tillägnade just denna julsång till Malmgren.

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.