Hej!
Jag har köpt några barrväxter och tre buxbomklot som jag börjar inse att jag inte hinner plantera där jag tänkt mig innan vintern. Funderar på att sätta dom i en jordhög jag har på tomten över vintern, och undrar om jag helt enkelt kan gräva ner krukorna?
/fredrik