Har en egen brunn för att fylla poolen.
Pumpen styr jag med plejd.
Så fort jag slår på pumpen i Plejd så löser jordfelsbrytaren ut,även om jag drar ut kontakten till pumpen.
Vad kan vara fel? Nån som tuggat på kabeln?
 
Plejd drar väl bara ett relä för att starta pumpen och äverledning sitter i efterföljande delar. har du elpatron som ska värma eller annat som det kan ha gått fukt/väta i. Är det en gropp på sidan om poolen så brukar det bli bra surt/fuktigt i den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.