Håller som bäst på att fixa till ny issolering i det som så smånigom ska bil ett badrum med elektrisk govvärme och vet att detta ska anslutas till jordfelsbrytare. Ska detta vara en separat brytare bara för golvet (på typ 3mA) eller duger det med den vanliga som man sätter på hela centralen? Om jag inte mins fel så brukar det vara 30 mA brytare.
 
japp 30 mA duger fint.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.