T
Vaknade i morse runt 05.00 och kände att det gungade till i sängen några sekunder och misstänkte direkt att det säkert var en liten jordbävning och visst fan stämde det när jag kollade Aftonbladet precis. 4,4 på Richterskalan ute i Kattegatt. Kändes mest i Falkenberg/ Varberg och trakterna neråt mot Skåne.

Bor själv i Kristianstad så skalvet kändes inte så värst mycket här.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15213991.ab

För ett par år sedan var det också ett skalv men det låg närmare och då kändes det som att det körde 10 stora lastbilar utanför husväggen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.