Hej gott folk
En del av vår tomt är en rejäl sluttning med snårskog. På 12 meter är fallhöjden minst 4-5 meter. Här vill unge herrn ha en lekstuga/koja. Min fundering är: hur förankrar jag den på mest tidseffektiva sätt i marken? Med den lutningen (naturliga terrasser finns) så vågar jag inte bygga något som inte sitter förankrat i marken. Skulle jordankare kunna fungera? Ungherren är 9 år, så jag räknar med att bygget är ”ointressant” om typ 3 år, därav söker jag enklaste lösning.