E Emmakr #1 Medlem · 122 inlägg 21 sep 2005 20:04 Emmakr Medlem 122 inlägg 21 sep 2005 20:04 #1 Vi fick vår tomt idag!!!
S Stig-Rune #2 Husägare · Skåne · 130 inlägg 21 sep 2005 20:57 Stig-Rune Husägare Skåne 130 inlägg 21 sep 2005 20:57 #2 Var?
E Emmakr #3 Medlem · 122 inlägg 21 sep 2005 21:04 Emmakr Medlem 122 inlägg 21 sep 2005 21:04 #3 En sjötomt nere i skåne!!!
S Stig-Rune #4 Husägare · Skåne · 130 inlägg 21 sep 2005 22:55 Stig-Rune Husägare Skåne 130 inlägg 21 sep 2005 22:55 #4 Emmakr skrev: En sjötomt nere i skåne!!! Kusten e ganska lång här i Skåne. Var har ni hittat er tomt? Vi letar också...
Emmakr skrev: En sjötomt nere i skåne!!! Kusten e ganska lång här i Skåne. Var har ni hittat er tomt? Vi letar också...
O ordain #5 Medlem · Västmanlands län · 1 767 inlägg 21 sep 2005 23:01 ordain Medlem Västmanlands län 1 767 inlägg 21 sep 2005 23:01 #5 Grattis till tomten Emmakr! Har du några bilder att dela med dig av? Lycka till med bygget!