Vi fick vår tomt idag!!!
 
Var?
 
En sjötomt nere i skåne!!!
 
Emmakr skrev:
En sjötomt nere i skåne!!!

Kusten e ganska lång här i Skåne. Var har ni hittat er tomt? Vi letar också...
 
Grattis till tomten Emmakr!

Har du några bilder att dela med dig av? :)

Lycka till med bygget!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.