2 887 läst ·
22 svar
3k läst
22 svar
JFB som löser ut kl12...
Sida 1 av 2
....helt slut på ideer....
En av mina JFB har löst ut kl12 två dagar på raken utan någon direkt anledning.....har inte gjort eller kopplat in något på länge....
Förslag?
En av mina JFB har löst ut kl12 två dagar på raken utan någon direkt anledning.....har inte gjort eller kopplat in något på länge....
Förslag?
Inga funktioner som styrs via tidur?
Nej...ingenting.....har relativt nya vitvaror...LLVP......golvvärme.....men inga problem annars....
Tomt hus mellan 7-18
VVB, Kyl, LLVP, Golvvärme är det jag kommer på nu.....
VVB, Kyl, LLVP, Golvvärme är det jag kommer på nu.....
Logger...
10:23 hände det idag.....
Ska börja med att kolla kylen när jag kommer hem......
10:23 hände det idag.....
Ska börja med att kolla kylen när jag kommer hem......
Moderator
· Stockholm
· 57 975 inlägg
kanske luftvärmepumpen som kör avfrostning då?
Ett sätt att koila om det beror på någon inbyggd timer eller på yttre omständigheter, är att du själv löser ut jfb med testknappen, och återställer precis innan du lämnar huset på morgonen. Om den då ändå löser ut ca kl. 12 så är det yttre omständigheter, men om den istället lsöer ut mycket senare så beror det på någon ínbyggd timer.
Ett sätt att koila om det beror på någon inbyggd timer eller på yttre omständigheter, är att du själv löser ut jfb med testknappen, och återställer precis innan du lämnar huset på morgonen. Om den då ändå löser ut ca kl. 12 så är det yttre omständigheter, men om den istället lsöer ut mycket senare så beror det på någon ínbyggd timer.