Hej igen!
Lite återkoppling. Plockade isär hällen för att spana lite, man är ju lite nyfiken. Kan dock inte konstatera något uppenbart fel/eldat. Men ena delen fungerar inte, det är en sak som är säker
Fick en offert om att byta kretskortet på den högra tredjedelen av hällen, dryga 7 lök.
Får se hur vi gör med detta!
Och sedan då koppla det på JFB igen då.
Spännande resa det här.
Tack för alla svar här, verkligen.