Hej igen!

Lite återkoppling. Plockade isär hällen för att spana lite, man är ju lite nyfiken. Kan dock inte konstatera något uppenbart fel/eldat. Men ena delen fungerar inte, det är en sak som är säker :)

Fick en offert om att byta kretskortet på den högra tredjedelen av hällen, dryga 7 lök.
Får se hur vi gör med detta!

Och sedan då koppla det på JFB igen då.

Spännande resa det här.

Tack för alla svar här, verkligen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.