4 465 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Jättelånga bits?
Hej!
Såg en rörkille som hade jättelånga bits till sin hiltiskruvdragare. Säkert 150-200mm långa. Någon som vet var det går att köpa dessa. han visste inte. Kalas när man skall demontera hyllkonsoller och annat svåråtkomligt i jobbet.
Mvh Lagavulin
Såg en rörkille som hade jättelånga bits till sin hiltiskruvdragare. Säkert 150-200mm långa. Någon som vet var det går att köpa dessa. han visste inte. Kalas när man skall demontera hyllkonsoller och annat svåråtkomligt i jobbet.
Mvh Lagavulin
Jag vet att Wera har som är 152 mm.Lagavulin skrev:
Men kanske är det så att rörkillen tagit bitsen från en gipsskruvdragare i satt i sin vanliga skruvdragare, i vissa modeller är de bitsen väldigt långa.
Sencos skruvautomater har långa bits. Jag har för mig att den som heter Duraspin 200 har ca 200 mm långa bits.
Annars finns det förlängare i varenda bygghandel. De brukar fungera ganska bra, utom när man har en skruv som sitter djupt i ett hål. Då tar skarvhylsan i.
Annars finns det förlängare i varenda bygghandel. De brukar fungera ganska bra, utom när man har en skruv som sitter djupt i ett hål. Då tar skarvhylsan i.
Edit: Oops för sent
Biltemas PH2 och PZ2 endast 11 cm
Biltemas PH2 och PZ2 endast 11 cm
Klicka här för att svara