Jag gillar huset men undrar hur plattsättaren tänkte när han/hon placerade en så smal rad precis vid bastudörren. Det blir väldigt påtagligt med så stora plattor och inte alls snyggt. Jag vet inte om jag tolkar bilden fel, men det ser ju inte ut att behövas en kapad rad alls på den väggen.