Hej!
Jag har nyligen (för en månad sedan) målat huset med herdins järnvitriol med silverbets, två gånger, på trären fasad. Under vissa fönster har det bleknat och det finns även vita avlagringar. Någon som har sett liknande och vet vad man kan göra åt det?
(Kommentarer om att jag borde målat med annat undanbedes).
bilderna har hamnat liggandes, vet inte varför, det ljusa är under fönstren alltså.
Jag har nyligen (för en månad sedan) målat huset med herdins järnvitriol med silverbets, två gånger, på trären fasad. Under vissa fönster har det bleknat och det finns även vita avlagringar. Någon som har sett liknande och vet vad man kan göra åt det?
(Kommentarer om att jag borde målat med annat undanbedes).
bilderna har hamnat liggandes, vet inte varför, det ljusa är under fönstren alltså.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara