Har ett golv där halva delen är av obehandlatträ och andra halvan gjutet. Har legat parkettgolv över som jag tagit bort. Golvet är väldigt ojämnt och skulle vilja jämna ut det innan jag lägger nytt trägolv över. Kan jag använda mig av Grovbetong för att jämna ut golvet, med primer innan? Eller bör jag ta något annat. Tacksam för svar =) Hälsningar Hanna
 
Grovbetong låter inge vidare om det inte är minst 5cm du vill höja?
Flytspackel lär nog passa bättre.
 
  • Gilla
HannaML
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.