Jag har ett litet obehandlat betonggolv i ett sk. pannrum där betongen är ojämn på ett par ställen.

Vad rekommenderar ni att man använder för spackel eller bruk för att jämna till det. Det bör inte bygga något speciellt på höjden då det finns en brunn där.

Tanken är att måla golvet sedan.

Alla råd mottages
 
Golvspackel... Finavjämning borde funka.... kolla optiroc eller dyl.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.