Hej
Jag skall jämna till min betongplatta för att senare kunna lägga ett flytande golv på det.
Vad ska man använda är det avjämningsmassa? Är det rätt tänkt?
Skall man prima innan?
Det kommer att röra sig om mellan 1-4 cm.
 
Flytspackel brukar man använda
Finns lite olika, vissa flyter som potatismos, vissa som fil och andra som vatten

Ju mer lättflytande desto enklare att få det plant, priset är också högre
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.