Jag har ett rum på runt 30m2. Golvet varierar drygt 1-2 cm i höjd men på ett ställe så mycket som 4-5 cm.
Golvet har en golvbrunn med en liten lokal lutning till sig (som jag vill ha det).
Hur jämnat jag till detta golv bäst/lättast? Går det att flytspackla så mycket som 4-5 cm eller bör jag jämna till den ytan först på något sätt?