Har hört att det finns nån "specialbetong" som används vintertid. den är självklart dyrare. Någon sa att dom som gjuter gärna använder den för att kunna jobba även på vintern, men vem betalar merkostnaden?, det gör nog du tyvärr.
 
Betongen i sig utvecklar en hel del värme när den brinner.
 
Vi ska börja att göra plattan nu under november-december.
Vi har frågat och har fått svar att det är inga problem om marken inte har fryst. Vi måste lita på grundgubben :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.