Göran.W
Verktygstokig
· skåne Tomelilla
· 3 125 inlägg
Göran.W
Verktygstokig
- skåne Tomelilla
- 3 125 inlägg
Jag tyckte med djuren var det svåra och var orolig för djur frågorna.
Skrev upp med 3 fel så det gick ju bra ändå.
Sätter du dom vanliga frågorna så klarar man provet även om man gissar på djuren för det är inte så många frågor på djur på uppskrivningen så det kan sänka en.
Kan du bara dom vanliga djuren typ älg kalv, rå get osv så går det bra för dig.
Skrev upp med 3 fel så det gick ju bra ändå.
Sätter du dom vanliga frågorna så klarar man provet även om man gissar på djuren för det är inte så många frågor på djur på uppskrivningen så det kan sänka en.
Kan du bara dom vanliga djuren typ älg kalv, rå get osv så går det bra för dig.
Redigerat:
Vilket område är det mest frågor om?
Jag tycker mig ha bra koll på det mesta. Möjligen skulle jag behöva lite mer studerande av kulklasser och vilka vilt du får skjuta med dom olika.
Jag tycker mig ha bra koll på det mesta. Möjligen skulle jag behöva lite mer studerande av kulklasser och vilka vilt du får skjuta med dom olika.
Göran.W
Verktygstokig
· skåne Tomelilla
· 3 125 inlägg
Göran.W
Verktygstokig
- skåne Tomelilla
- 3 125 inlägg
Jag minns faktiskt inte vilka det fanns på provet.
Det var någon om vad det var för älg typ älgkviga.
Fågel frågorna är var det väl bara 4-5 av.
Frågorna om kulklasser är lätt för det är ren logik där och vad som låter rimligt.
Det var någon om vad det var för älg typ älgkviga.
Fågel frågorna är var det väl bara 4-5 av.
Frågorna om kulklasser är lätt för det är ren logik där och vad som låter rimligt.
Redigerat:
Håller oxo på pluggar till examen, ni som nyss tagit, har ni några tips? Någon som känner en provledare i Gävle-Uppsala-Sthlm område? Provat ringt flera utan framgång, och vår lokala startar inte kurser försen i maj
Skrivit upp iaf, har haft alldeles för mycket med jobb hus o familj för att hunnit skjuta upp, handlat vapenskåp o förberett frugan på att de här kommer bli dyrt
Verkar tyvärr totalt omöjligt o få komma med i något lag, du ? Skjutit nåt
Verkar tyvärr totalt omöjligt o få komma med i något lag, du ? Skjutit nåt
Tyvärr..buspojken skrev:
Har haft några erbjudanden att få följa med men det har varit för turbulent på hemmaplan så prio har varit ungarna... De var dock förstående
Förhoppningsvis så kommer det en tid när man kan komma loss lite mer men som ensamstående med grabb på heltid så är det svårt.
Tills dess får jag hålla mig till skjutbanan
Har inte hunnit ta tag i haglet heller..
Var köper man tid 🤔
Grattis till uppskrivningen 👍buspojken skrev:
Fan.. Jag kan ju mellanöva med luftgeväret 🤔
Tar fram det på fredag 😇
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden