2 888 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
jag vill ha pyttesmå bubblor, men vad heter såna?
hej
nu är det dags för oss att handla bubbelbadkar
! I höstas var vi på hotell och i relaxen hade de ett härligt bubbelbad med nålsstora hål i plasten ur vilket det kom svala små bubblor. Superhärligt och minst halva njutningen. Efter att lusläst en massa brochyrer är jag inte alls så övertygad om att säljaren vet vad vi menar.
Vad tror ni att de kallas? luftstimulans? luftinblandning?? jag blir bara mer förvirrad ju mer jag läser ... och desto viktigare känns det att greppa det.
Försäljaren är av typen pratglad typ som pekar med hela handen och säger det här är det enda riktiga för er - och hoppsan så mycket tillval som var nödvändigt ...
Vad heter de pyttesmå bubblorna??
mvh fialotta
nu är det dags för oss att handla bubbelbadkar
Vad tror ni att de kallas? luftstimulans? luftinblandning?? jag blir bara mer förvirrad ju mer jag läser ... och desto viktigare känns det att greppa det.
Försäljaren är av typen pratglad typ som pekar med hela handen och säger det här är det enda riktiga för er - och hoppsan så mycket tillval som var nödvändigt ...
Vad heter de pyttesmå bubblorna??
mvh fialotta
Ett luftmassagesystem som kan regleras ända ner till "champagnebubblor", kanske?
Kommer luftmassagesystemet ut genom små nålsstora (alltså pyttsmå hål) genom plasten. Hålen var inte på något sätt fodrade. Det fanns inget liknande där vi tittade (de sålde neptun, svenska bad och ifö) men säljaren menade att det var ett tiotusenkronors tillval som bara fanns hos svenska bad. Hmm ... Men när jag kollar på bilden för detta tillval så verkar hålen mycket större och dessutom fodrade med nån kromad ring.
Klicka här för att svara