Hej
Bor i insatslägenhet och planerar att renovera badrummet med hjälp av hantverkare. Jag gillar att duscha kallt som avslutning efter vanlig dusch. De sk takduschar som jag har sett levererar inte så mycket vatten. Ju större duschhuvud desto lägre tryck. Att dra dubbla vattenledningar till duschen verkar vara mindre vanligt och att byta befintliga rör till grövre dimension förefaller onödigt invasivt för att uppnå lite lyxkänsla. Är det någon som har erfarenhet av en sk duschpump? Tillförlitlighet mm.
Tacksam för synpunkter
Lars