I dessa dagar är det svårt att blogga om något annat än forumet. Jag sitter där och fixar och trixar från morgon till kväll. Jag måste lära mig hur det nya forumet fungerar, ändra i inställningarna så att det passar oss, ta hand om medlemmar som vill ha hjälp på olika sätt och skapa en ny organisation för moderatorerna. Allt det här kommer att ta lite tid och jag hoppas att alla har överseende med det. 

Du kan läsa blogginlägget här: Jag sitter här och fixar ...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.