Min granne röker 24/7 cigaretter i sin stol presic brevid min pool jag har försökt att prata med honom men då så gav han mig bara en cigarett

• Haha
  • Gilla
Belastar och 4 till
  • Laddar…
RoTe
Schysst granne ändå, cigg är inte billiga

• Haha
  • Gilla
least och 4 till
  • Laddar…
Spelar man en variant av sten-sax-påse, så vinner poolvatten över tänd cigarett varje gång.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Lostmoose och 6 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Spelar man en variant av sten-sax-påse, så vinner poolvatten över tänd cigarett varje gång.
Fast fimp I pool vinner också. Klurigt det här...

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Habdullah Goat Habdullah Goat skrev:
då så gav han mig bara en cigarett
Tände han den åt dig också?

Vattenspridare med rökdetektor.

Så kan det bli när man anlägger sin pool precis i tomtgräns. Man vet aldrig vilka grannar man kan få.

• Gilla
Klantskalle och 1 till
  • Laddar…
Min granne röker 24/7 cigaretter i sin stol presic brevid min pool jag har försökt att prata med honom men då så gav han mig bara en cigarett
Svaren nedan hjälper dig tyvärr inget. Men tyvärr kan du inte göra något åt detta. Du kan inte få hjälp av kommun eller byggnadsnämnd. Det enda tyvärr är att komma överens med din granne.
Jag försökte en gång typ:" hej, ikväll har jag grillkväll. Skulle du kunna tänka dig att sluta med grävmaskinen under tiden?" Det funkade faktiskt.

Grannen kanske får stå ut med massa skrik och skvätt och riktar verkanseld mot marodörerna?

• Gilla
Du och 19till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Grannen kanske får stå ut med massa skrik och skvätt och riktar verkanseld mot marodörerna?
Vi hade flyttat in där först och hade informerat han om det

Så, då skall han stå ut med skrik och skvätt, menar du?

Välkommen till forumet!

Intet Intet skrev:
Så, då skall han stå ut med skrik och skvätt, menar du?

Välkommen till forumejag bor ensam med min fru och vi skriker ingenting utan bara ligger och flyter

Villa du ha tips eller bara lufta din frustration?

Är det en naturlig plats för grannen att sitta och röka. Eller gör han det bara för att jävlas?

Vem som flyttar in först spelar ingen roll, både grannen och du har lika stor rätt att använda era tomter. Detsamma gäller,,träd, buskar, utsikter osv. Bara för att man bott där längst bestämmer man inte över grannens tomt. Vill man bestämma får man betala och äga den.

Så tyvärr, bara att hantera efter bästa förmåga. Bygga staket, anlägga buskage, fläkt, vindskydd

• Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.