1 610 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Jag har en villa Classic 75 bergvärmepump
Hur gör jag enklast för att fylla på köldbärarvätska ?
Går det bra att fylla på med vatten?
Pumpen larmar för Lågt tryck.
Går det bra att fylla på med vatten?
Pumpen larmar för Lågt tryck.
Det kan du göra men ett tips är att ta med en 4L dunk spolarvätska som är rengjord och åk till en vvs firma och fråga om du får köpa lite sprit till värmepumpen.Vi tar 27 kr/LT Timo Keränen skrev:
Tack det ska jag göra.V växelventil skrev:
Är det bara att fylla på i expansions kärlet , dvs ta bort ventilen och fylla på?
Klicka här för att svara