Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
Min tumme har klarat sig, men jag vrider lite på tuben så det går lättare att skära.
Protte
Protte
Det du köpt kallas patron och ska användas tillsammans med en sån här:
http://www.jula.se/patronspruta-192206
Såna finns att köpa på alla byggvaruhus och färgaffärer.
Hur bred strängen blir reglerar du genom att skära av toppen på den lösa spetsen till lämplig längd.
http://www.jula.se/patronspruta-192206
Såna finns att köpa på alla byggvaruhus och färgaffärer.
Hur bred strängen blir reglerar du genom att skära av toppen på den lösa spetsen till lämplig längd.
jag körde improv då jag missade detta med spruta och använde en glasflaska i botten istället, gick vägen det med och mitt hål är nu tätt^^
Insåg dock att detta verkligen är en nödlösning då hålet innåt måste vara jätte stort hela patronen gick i hålet...Dessutom drog det från hålet så man måste ha kommit in til ventilationsutrymmena.
Insåg dock att detta verkligen är en nödlösning då hålet innåt måste vara jätte stort hela patronen gick i hålet...Dessutom drog det från hålet så man måste ha kommit in til ventilationsutrymmena.
Utan att veta exakt vad det var för skada, så låter det ändå som att fylla det med silikon INTE var den optimala lösningen.katten12 skrev:jag körde improv då jag missade detta med spruta och använde en glasflaska i botten istället, gick vägen det med och mitt hål är nu tätt^^
Allvetare
· Stockholm
· 1 831 inlägg
Silikonade du Pax-fläkten?
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Pax fläkt?
Det var det säkert inte men det känns lite som att laga denna skada hade typ inneburit ett helt nytt badrum och det har jag inte råd med. Var ett hål i väggen i duschutrymmet spånskiva kändes det som.
Har ett till hål i gipsväggen i lilla sovrummet på samma vägg fast från andra sidan såatt säga och det hålet drar det också ifrån så antagligen är det nåt ventilationsutrmme ner till trossbotten i den väggen.
Det var det säkert inte men det känns lite som att laga denna skada hade typ inneburit ett helt nytt badrum och det har jag inte råd med. Var ett hål i väggen i duschutrymmet spånskiva kändes det som.
Har ett till hål i gipsväggen i lilla sovrummet på samma vägg fast från andra sidan såatt säga och det hålet drar det också ifrån så antagligen är det nåt ventilationsutrmme ner till trossbotten i den väggen.
Redigerat: