63 209 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Fick du dom tidigare än beräknat. Blir jäkligt snyggt hus iaf. Har piskat i gång våra hantverkare i veckan, så det har hänt mycket även hos ossbummse skrev:
Skäms fortfarande :-[ Pinsamt värre ;D När jag tittade en gång till så såg jag att det
var en bock. Iaf nu när man vet vad det är ;D
Jaså! :
Jag som trodde att du va van å arbet ;D Jag har åxo hållit på med dräneringen idag. Kan bara hålla med om att det e jobbigt, har även lagt ner markskivor för att kunna asfaltera sen. Vi har så tajt mellan hus och garage så det blev mycket handskotta, blåsor i händerna ha ja. :'( Så jag e nog inte van å arbeta ;D





