ok så blir bron
 
  • Bild_008.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tjusigt!! :o Jag vill åxo ha sånt räcke på balkongen men e lite för feg för barnens skull. Enkelt men väldigt snyggt :)
 
::) Vilket räcke :o
Vi har inte gjort det än
 
det är en bock som står där uppe om det är det du menar :-/
 
;D ;D Hoppsan ;D Måste nog skaffa glasögon :-[ Ser bra ut på min dator iaf ;D Jag då ställer jag bara dit en bock då ;)
 
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
bummse skrev:
nu började vi med fönsterna vad kul
Fick du dom tidigare än beräknat. Blir jäkligt snyggt hus iaf. Har piskat i gång våra hantverkare i veckan, så det har hänt mycket även hos oss :)

Skäms fortfarande :-[ Pinsamt värre ;D När jag tittade en gång till så såg jag att det
var en bock. Iaf nu när man vet vad det är ;D
 
Ja vi gjorde om våran beställning vi tog utan aluminum så då fick vi dom mycket tidigare det känns bra nu när dom sitter där nu ska vi "bara" treva och spika foder
 
ja då hade man börjat gräva in dagvattnet och lägga ner dreneringen och lite isolering det känns inge roligt att hålla på med sånt nu jag vill ju spika men men man måste ju göra det innan vintern kommer
 
  • IMG_0140.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild
 
  • IMG_0142.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Spika foder och drännerat ursh vad jobbigt det var att tränera och lägga ner dagvatten
 
  • Bild_011.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Men det blir bra när det blir klart ;D
 
  • Bild_012_002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jaså! ::) Jag som trodde att du va van å arbet ;D Jag har åxo hållit på med dräneringen idag. Kan bara hålla med om att det e jobbigt, har även lagt ner markskivor för att kunna asfaltera sen. Vi har så tajt mellan hus och garage så det blev mycket handskotta, blåsor i händerna ha ja. :'( Så jag e nog inte van å arbeta ;D
 
Men roligt när det är klart ;D
 
Ja det börjar se ut som ett hus kommentera gärna vad ni tycker  ::)
 
  • IMG_0155.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.