63 207 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Sådär ja..
Det blir hur fint som helst det där och ni har verkligen gjort ett kanonjobb..
Tror tyvärr inte det går att lägga upp flera bilder i samma inlägg, utan man får göra precis så som du gjort nu..
;D ;D ;D Jag blev så ivrig när jag så vart du byggde så jag glömde säga att vi bygger i Vännäs.
Har sj tittat på tomterna i Hörnefors därför kände jag igen husen och området. Och vi har nog haft samma betongbil
iaf en av dom alla som finns.





