P Pekkis #1 Medlem · 5 inlägg 1 feb 2024 06:31 Pekkis Medlem 5 inlägg 1 feb 2024 06:31 #1 Har en varmvatten tank som jag tänkte sälja! Den står Kinna Ge ett bud? Redigerat: 2024-02-01 #ivt #tank #varmvatten
pacman42 #2 Allvetare · Västra Götaland · 25 589 inlägg 1 feb 2024 06:40 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 589 inlägg 1 feb 2024 06:40 #2 Vart finns den, en rätt avgörande fråga faktiskt...
useless #3 Lök. · Gävleborg · 43 688 inlägg 1 feb 2024 06:41 useless Lök. Gävleborg 43 688 inlägg 1 feb 2024 06:41 #3 Det underlättar om du dels talar om vad det är för pryl (modell / årsmodell) och dels talar om i vilken del av världen den finns.
Det underlättar om du dels talar om vad det är för pryl (modell / årsmodell) och dels talar om i vilken del av världen den finns.
P Pekkis #4 Medlem · 5 inlägg 1 feb 2024 06:42 Pekkis Medlem 5 inlägg 1 feb 2024 06:42 #4 pacman42 skrev: Vart finns den, en rätt avgörande fråga faktiskt... Den finns i Kinna
pacman42 #5 Allvetare · Västra Götaland · 25 589 inlägg 1 feb 2024 06:43 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 589 inlägg 1 feb 2024 06:43 #5 P Pekkis skrev: Den finns i Kinna För långt bort för mig i alla fall.
useless #6 Lök. · Gävleborg · 43 688 inlägg 1 feb 2024 06:49 useless Lök. Gävleborg 43 688 inlägg 1 feb 2024 06:49 #6 Men vad är det för tank och vad har den använts till? Elektrisk varmvattenberedare? Ackumulatortank? Arbetstank? Hetvattentank till ångturbin?
Men vad är det för tank och vad har den använts till? Elektrisk varmvattenberedare? Ackumulatortank? Arbetstank? Hetvattentank till ångturbin?
P Pekkis #7 Medlem · 5 inlägg 1 feb 2024 06:54 Pekkis Medlem 5 inlägg 1 feb 2024 06:54 #7 Ackumulatortank till bergvärme
useless #8 Lök. · Gävleborg · 43 688 inlägg 1 feb 2024 07:11 useless Lök. Gävleborg 43 688 inlägg 1 feb 2024 07:11 #8 Ok. Jag var lite intresserad, men eftersom du är så hemlighetsfull så struntar jag i det.
P Pekkis #9 Medlem · 5 inlägg 1 feb 2024 20:52 Pekkis Medlem 5 inlägg 1 feb 2024 20:52 #9 P Pekkis skrev: Har en varmvatten tank som jag tänkte sälja! Den står Kinna Ge ett bud? Den är såld nu !
P Pekkis skrev: Har en varmvatten tank som jag tänkte sälja! Den står Kinna Ge ett bud? Den är såld nu !