Jag håller på att förbereda för isolering av ett tak och funderade på hur jag ska göra i mellanrummen mellan taksparrarna. Taket är låglutande (ca4°) och taksparrarna ligger på lecaväggar, luftspalt finns ovan med masonit som hängt ned sig lite. (Se bild)
Jag funderade på att skära till cellplast och montera/täta springor med fogskum. Det blir lösull så jag vill ha ett stopp mellan alla spärrar men det kanske blir för tätt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder