9 999 läst ·
44 svar
10k läst
44 svar
Istallation slutet expansionskärl
Japp.
Första stället jag hittade den på. https://foest.eu/index.php?main_page=product_info&products_id=227&language=en 75€
Motsvarande SYR kostar 2980kr på rinkabyrör. Installationen blir dessutom klart smidigare.
Motsvarande SYR kostar 2980kr på rinkabyrör. Installationen blir dessutom klart smidigare.
Nej, fel igen. Kan du inte sluta gissa.
Smurfen. Nej du har haft fel om regelverken om både säkerhetsventil och kylventil.
Om jag syftade på en lösning för kommunalt vatten skulle jag inte länka till en produkt som byter radiatorvatten och referera till priset för en SYR ventil som gör det. Ventilen från SYR som förutsätter bättre vattentillgång är något billigare.
GK100: Jag ska visa det när jag skruvat dit den. Men det visas tydligt i länken.
Om jag syftade på en lösning för kommunalt vatten skulle jag inte länka till en produkt som byter radiatorvatten och referera till priset för en SYR ventil som gör det. Ventilen från SYR som förutsätter bättre vattentillgång är något billigare.
GK100: Jag ska visa det när jag skruvat dit den. Men det visas tydligt i länken.
Inlägg 20, 22 och 24
Du tror inte att jag läste där innan jag hänvisade till den punkten i BBR?
Klicka här för att svara