Ok. Vår lerjord är som ett gungfly under vinterhalvåret när det inte är tjäle, och som betong på sommaren.
 
D
Bra påpekande..... jag har ju inte riktigt kollat bärigheten på höst/vår när det är riktigt fuktigt.

kanske är svampigt då....

hmmm blir ju inte lättare nu :sweat:
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.