En tredjedel dyrare bara? Eller menar du tre gånger dyrare?

Edit: Sorry, du skrev ju 60-70 kronor, antar att du menade en tredjedel. Fast det kanske är lite mer än så, men ändå inte så farligt som jag befarade. Tack.
 
Jag köpte förra året 59,6 kbm för 6012 Euro utan moms inkl frakt från fabriken. Frakten stod för 1500 Euro.
 
Synd att det blir så dyrt. Tex mineralull i den mängden får man för ca 25000kr inklusive moms på en vanlig byggmarknad.
 
Du kan också köpa via Krauta.
De tog 90:- m2 för 10 mm. Då tillkom frakt på ca 1400:- för 70 m2.
 
Du kan också köpa via Krauta.
De tog 90:- m2 för 10 mm. Då tillkom frakt på ca 1400:- för 70 m2.
10cm hoppas jag??
 
10 cm naturligtvis!
:D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.