Hej,

vi ska bygga en stuga och tycker om att lägga torvtak på. Kan ngn ge oss tipps om hur takkonstruktion ser ut? Om man vill ha en bra isolering, läggar man då extra isolering (mineralull) under ett torvtak?

Tack för flera tipps!

Maja
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.