A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 30 jan 2005 15:13 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 30 jan 2005 15:13 #1 Vilken sorts isolering ska man använda i golvet? jag ska ha vattenburen golvvärme. Nu ligger det nån typ av gul isolering, duger den eller ska jag köpa nyare isolering? MVH Anders
Vilken sorts isolering ska man använda i golvet? jag ska ha vattenburen golvvärme. Nu ligger det nån typ av gul isolering, duger den eller ska jag köpa nyare isolering? MVH Anders
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 30 jan 2005 15:40 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 30 jan 2005 15:40 #2 Behåll den gula du har. Det finns ingen anledning att byta den mot nyare såvida den inte är skadad av t.ex. fukt.
Behåll den gula du har. Det finns ingen anledning att byta den mot nyare såvida den inte är skadad av t.ex. fukt.
A abel48 #3 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 5 feb 2005 14:20 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 5 feb 2005 14:20 #3 den är inte fuktig, men det är svarta fläckar i den. Är det svarta pga av fukt eller? MVH Anders
Immobil #4 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 5 feb 2005 14:53 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 5 feb 2005 14:53 #4 abel48 skrev: Är det svarta pga av fukt eller? : Nä, det kan ju vara vanlig smuts.
cubix #5 Medlem · V-norrland · 667 inlägg 5 feb 2005 18:41 cubix Medlem V-norrland 667 inlägg 5 feb 2005 18:41 #5 Det finns isolering som redan vid leveransen har svarta fläckar.