V vincentt #1 Medlem · 393 inlägg 8 sep 2017 07:49 vincentt Medlem 393 inlägg 8 sep 2017 07:49 #1 Har haft en LLVP i 2 år och isoleringen på rören har lossnat vid anslutningen till utedelen. Vet inte riktigt hur man ska fixa detta på ett smidigt sätt. Hur brukar ni göra? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Har haft en LLVP i 2 år och isoleringen på rören har lossnat vid anslutningen till utedelen. Vet inte riktigt hur man ska fixa detta på ett smidigt sätt. Hur brukar ni göra? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Joco_ #2 Medlem · Östergötland · 312 inlägg 8 sep 2017 08:04 Joco_ Medlem Östergötland 312 inlägg 8 sep 2017 08:04 #2 Jag skar bort det som var dåligt, ersatte med passande isolering (https://www.bauhaus.se/vvs-och-installation/rorinstallation/frostskydd-varmekabel/rorisolering.html) och tejpade sedan runt med en väderbeständig tejp.
Jag skar bort det som var dåligt, ersatte med passande isolering (https://www.bauhaus.se/vvs-och-installation/rorinstallation/frostskydd-varmekabel/rorisolering.html) och tejpade sedan runt med en väderbeständig tejp.
P Plupp 137805 #3 Anonym 8 sep 2017 10:29 Plupp 137805 Anonym 8 sep 2017 10:29 #3 Ja tabort det som är kasst och ersätt med armaflex