Har nu fått isodrän på källarväggen. Har planer på att sätta någon form av isolering och sedan puts på den delen av källarväggen som är ovan jord (ca 70 cm)
Något system som är att rekommendera, eller det är bara att sätta 100 mm cellplast, putsnät och sen vanligt putsbruk? Är det ett jobb man reder ut själv eller man ska leja bort det?
Hur avslutar man i ovankant? En plåt av något slag? Väggen ovanför är eternit och kommer att vara 'tunnare' ( i alla fall till resten av fasaden också är tilläggsisolerad och putsad/panelad) än sockeln.