Hur bör man täta armaflex isolerade kylrör som är dragna igenom ett typ avloppsrör genom källa vägg, drog riktigt kallt där så jag använde fogskum till det å nu efteråt börja jag tänka på att det kanske inte va så bra någon som har någon åsikt om det?
 
L lbbs skrev:
Hur bör man täta armaflex isolerade kylrör som är dragna igenom ett typ avloppsrör genom källa vägg, drog riktigt kallt där så jag använde fogskum till det å nu efteråt börja jag tänka på att det kanske inte va så bra någon som har någon åsikt om det?
Inte någon som har erfarenhet av detta?
Tips om detta? Tacksam för upplysning!
 
L lbbs skrev:
Inte någon som har erfarenhet av detta?
Tips om detta? Tacksam för upplysning!
Glömde säga att detta gäller RÖR från
BERGVÄRMEPUMP.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.