Hej, behöver hjälp ang isolering av källare i ett kedjehus. Byggt 1973. Har ingen möjlighet att dränera utvändigt. Finns det något sett man kan isolera inneifrån utan det finns någon mögel/fukt risk?


 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.