4 115 läst · 18 svar
4k läst
18 svar
Isolering i krypgrund
Hos en del husföretag som bygger på krypgrund så upphör deras garantiåtagande på undersida blindbotten.
Har man då delad entreprenad, och det är en grundskutt som kommit in och gjort grunden så bör man se upp.
Jag tycker att bara dom husföretag som också står för grunden är seriösa, och då räknar jag inte in Älvsbyhus och deras kompletta grund, som bara består av balkar och plintar för resten återstår ju...
Har man då delad entreprenad, och det är en grundskutt som kommit in och gjort grunden så bör man se upp.
Jag tycker att bara dom husföretag som också står för grunden är seriösa, och då räknar jag inte in Älvsbyhus och deras kompletta grund, som bara består av balkar och plintar för resten återstår ju...
efs dom var dom ända som var seriösa, det är väl bara ä.hus som grunden ingår på??
Inräknades dom till dom seriösa?
När man läser om Finnmodogrunden verkare den vara rejält bra byggd, jag gillar inte att man måste göra så mkt själv på grunden med ä.hus (kommer kanske bygga med dom ändå).
Inräknades dom till dom seriösa?
När man läser om Finnmodogrunden verkare den vara rejält bra byggd, jag gillar inte att man måste göra så mkt själv på grunden med ä.hus (kommer kanske bygga med dom ändå).
Liknande trådar
-
Trygghetsvakten - isolering av krypgrund - erfarenheter?
Grund & Markarbeten -
Förbättring av krypgrundens markisolering vid pelare
Grund & Markarbeten -
Lösullsisolering i krypgrund
Isolering -
Väggisolering, fönster och sätta in vattenburen värme via krypgrund/källare
Värme allmänt -
Isolering krypgrund
Grund & Markarbeten