Nu när alla ytskikt är avlägsnade funderar jag på vad som ska vara under golvspånskivan?
Det ligger sten/glasull varvat med aluminiumfolie och hönsnät i vårt badrumsgolv. Det sitter en vattenvärmeslinga som vi ska ta bort, den måste vara orsaken till aluminiumfolien. Om någon nu kan styrka att värmen skulle reflekteras mot folie.
Till den verkliga frågan, vad ska man isolera med?
Badrummet ligger på en krypgrund med betongbjälklag. Där på är det träreglar och där i mellan sitter isoleringen och faktiskt ett lager sand i botten?
Fredrik