Tjena!
Behöver lite råd...
Behöver jag isolera mina vattenrör till tvättstället eller värmerören till elementen som ligger i marken i suterränghus?
Marken består av Sten/grus.
Prisolrör 15cu.
Ca 3m dragning i mark innan de går upp i väggarna, aldrig utanför huset sas.
Ovanpå rören kommer EPS sen flytspackel/klinker.
skulle underlätta att dra rören först och sen lägga eps.
Men om det inte blir bra för eps läggas först sen spåra ner rören i eps.
Grodan behöver inte isoleras? Räcker med eps runtomkring?
tack för hjälpen

!