Hej
Jag köpte kondensisolering från soliduct 25 mm. Isolerade ute och av. Nu skall en firma isolera resten men de tycker det är för tunt med 25 mm. Hur skall jag göra. Vad kan jag lägga över utan att typ flytta kondenspunkter och annat krångel?
Fråga 2 hur isolerar jag ljuddämparen cirkulär på uteluften? Kondensisolering alltså.
Jag är så trött på detta och nu har mitt hus varit utan ventilation i 2 veckor och vent firman kan endast komma om tre veckor. Hoppas inte huset möglar sönder till dess

Jag har fönster öppna så mycket det går.
Tack om någon kunde ge mig lite hjälp på vägen. Snart en fattig fix byggare
