1 374 läst ·
1 svar
1k läst
1 svar
Isolering ? ångspärr eller inte
Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.
Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.
Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
L L.A.E skrev:Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.
Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
L L.A.E skrev:Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.
Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
Kanske bäst med papp ?L L.A.E skrev:Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.
Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
Klicka här för att svara