Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.

Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
 
L L.A.E skrev:
Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.

Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
L L.A.E skrev:
Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.

Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
L L.A.E skrev:
Håller på med torpet ombyggt 1945 och ska inreda vinden till nock
Taket ser ut så här Tegel ,tjärpapp, råspont, luftspalt , isolering
Vilken isolering är frågan och ångspärr ?
Tänkte ha en duschs på vinden + kanske bra också med en avfuktare ?
Torpet är i regel inte uppvärmd på vintern ,kanske bara i köket.

Förslag på isolering och ångspärr som passar bäst
Kanske bäst med papp ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.