5 970 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Isolering 25 mm i innertak
Jag har knackat ned ett gammalt putsat innertak och ska dra ny el och sedan regla upp med 25 mm tjocka plåtreglar. Det kommer alltså att bli ett mellanrum mellan det gamla undertaket i entumsplankor och de nya gipsskivorna.
Är det någon vits att isolera detta utrymme och finns det 25 mm tjock isolering? Huset är gammalt och det finns (och kommer inte finnas) någon plast i konstruktionen.
Är det någon vits att isolera detta utrymme och finns det 25 mm tjock isolering? Huset är gammalt och det finns (och kommer inte finnas) någon plast i konstruktionen.
Klicka här för att svara