Isolerar vinden på en Smålandsvillan från 06. Har varit torrt och fint överallt utom under två söderfönster. Ser ut som det kommit in vatten särskilt i hörnet av fönstren. Vad kan jag göra för att åtgärda, så det inte fortsätter regna in när det är isolerat. Har suttit lite isolering innan, men ingen plast.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara