Isolerar vinden på en Smålandsvillan från 06. Har varit torrt och fint överallt utom under två söderfönster. Ser ut som det kommit in vatten särskilt i hörnet av fönstren. Vad kan jag göra för att åtgärda, så det inte fortsätter regna in när det är isolerat. Har suttit lite isolering innan, men ingen plast. B4197D89-C1BB-4BA9-B9AA-7EF1AC074044.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vattenfläckar på vinden under söderfönster i en Smålandsvilla, synlig skada på innertaket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kolla fönsterblecket utvändigt. Kan vara en glip + bakfall som gör de tränger in vatten när de regnar. Haft de problemet hemma!
 
Ska jag göra. Känns som att det kommer in där. Men man vet ju aldrig med vatten....
 
Hur gjorde du sen? Tätade?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.