Jag ska snart börja isolera garaget och undrar ifall jag behöver lägga isoleringen ända ut över takutfallet.
Eller om det räcker och börja 40cm in där ytterväggen kommer?
På så sätt borde jag slippa luftspaltsskivor mm så luften har fri passage?
Det är 195mm skivisolering jag kommer använda