Jag ska snart börja isolera garaget och undrar ifall jag behöver lägga isoleringen ända ut över takutfallet.

Eller om det räcker och börja 40cm in där ytterväggen kommer?
På så sätt borde jag slippa luftspaltsskivor mm så luften har fri passage?

Det är 195mm skivisolering jag kommer använda
 
Du måste ha en luftspalt med antingen skivor eller duk. Du kan inte ha isoleringen bara. De får ej blåsa i isoleringen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.