Har ett garage från 70-talet med gjutet betongtak. Taket var från början klätt med papp men har nån gång på 90-talet blivit påbyggt med takstolar, råspont och plåttak. Nu till frågan: Skulle det funka att lägga 100mm cellplast på den gamla takpappen som isolering? Väggarna är 250mm lättbetong och garaget är uppvärmt idag med vattenburna element men det är svårt att hålla värmen. Lägger upp en bild på hur det ser ut.
Klicka här för att svara

