2 884 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
isolera platt garagetak innifrån
har ett kallgarage med platt tak med gummiduk som inte är isolerat.
väggarna är isolerade o klädda med gips
funderade på o isolera taket
men då jag inte har nån uppvärmning i det så undrar jag om det är nån ide
om det skulle vara till fördel eller nackdel att issolera det.
händer att ja mekar med crossen där ute ,då ja brukar köra med en kupevärmare lite där jag står
har även haft en läcka för 15-20 år sedan så dom spontade brädorna är lite grönaktiga på ungefär en kvm . bör ja skura detta med nått innan ja isolerar om jag nu skulle göra det eller e de skit samma, vatt så i 15 år
väggarna är isolerade o klädda med gips
funderade på o isolera taket
men då jag inte har nån uppvärmning i det så undrar jag om det är nån ide
om det skulle vara till fördel eller nackdel att issolera det.
händer att ja mekar med crossen där ute ,då ja brukar köra med en kupevärmare lite där jag står
har även haft en läcka för 15-20 år sedan så dom spontade brädorna är lite grönaktiga på ungefär en kvm . bör ja skura detta med nått innan ja isolerar om jag nu skulle göra det eller e de skit samma, vatt så i 15 år
okej, då slipper ja ju de arbetet
Klicka här för att svara