M morrekuling #1 Medlem · DALARNA · 106 inlägg 23 sep 2014 10:32 morrekuling Medlem DALARNA 106 inlägg 23 sep 2014 10:32 #1 Hej Jag undrar om det är ok att isolera till och frånluft, fix med papp-beklädd isolering 95mm? Någon som har erfarenhet? Markus #ftx #glasull #isolering
Hej Jag undrar om det är ok att isolera till och frånluft, fix med papp-beklädd isolering 95mm? Någon som har erfarenhet? Markus
M myrstack #2 Medlem · Stockholms län · 3 356 inlägg 23 sep 2014 11:20 myrstack Medlem Stockholms län 3 356 inlägg 23 sep 2014 11:20 #2 Värmeisolering ja, kondensisolering nej. Den med papp är väl ungefär lika bra som nätmattan ur ett kondensperspektiv
Värmeisolering ja, kondensisolering nej. Den med papp är väl ungefär lika bra som nätmattan ur ett kondensperspektiv