Hej

Jag undrar om det är ok att isolera till och frånluft, fix med papp-beklädd isolering 95mm?

Någon som har erfarenhet?

Markus
 
Värmeisolering ja, kondensisolering nej. Den med papp är väl ungefär lika bra som nätmattan ur ett kondensperspektiv
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.