Tjenixen
Vi har en jättstor blomlåda
Vi fyllde vår grund med ca 70 cm lecakulor.
Köptes på lösvikt på 1,7 kbmsäckar.
Minns inte vad det kostade, men det var inte speciellt billigt...
Men vi hade inte torpargrund, utan mullbänksgrund, så frågan är vad som händer med grunden om du täpper till ventilationen???